imprezy studenckie warszawa 2015

Brzana Bench Press 3 (zestawy) x 8 (powtórzeń)

Hantle Overhead Prasa 4x5

Tylny naramienny Podnieść 3x10

Triceps przesuwająca w dół 3x8

Moja całkowita objętość byłaby obliczana przez pomnożenie 7,75 (średnia liczba powtórzeń) od 3,25 (średnia liczba zestawów) przez 4 (liczbę ćwiczeń). Całości jest nieco ponad 100. Podczas gdy liczba ta oznacza trochę na własną rękę, z biegiem czasu będzie porównanie ilości używanych w różnych programach i znaleźć zakres, który pozwala na najbardziej efektywnie rozwijać.epo-serwis.pl/serwis_opon.php W rzeczywistości, różne obszary ciała mogą wymagać różnych ilości objętości z powodu różnic w rozkładzie włókien mięśniowych typu i innych czynników fizjologicznych.

Tom jest również przydatna, gdy ocenia się na podstawie tygodniowych, a nawet miesięcznych. Moja całkowita objętość w tygodniu pomoże mi opowiadać, jak czuję i jak ja postępuje ogólną do wysokości łącznej pracy mam wykonać. Stres umieścić na ciele podczas treningu intensywnie nie jest zlokalizowane grupa mięśni w trakcie opracowywania; to ogólnoustrojowe. Wpływa na funkcjonowanie układu odpornościowego, poziom energii i innych "całe ciało" metryki. Przetrenowanie to stan, wywołany przez oddanie się zbyt wiele pracy przez zbyt długi czas. Wykazuje objawy włącznie z brakiem postępów szkolenia, brak zainteresowania ćwiczenia, nadmierne zmęczenie, złe samopoczucie, obniżona odporność na choroby. Unikanie przetrenowania jest niezbędna do utrzymania spójnej, długofalowej poprawy. Śledzenie swojej całkowitej objętości ćwiczeń w okresach takich jak tygodnie i miesiące mogą pomóc dostosować swój plan treningowy, aby zapobiec przetrenowaniu i zmaksymalizować postępy.

Jako przykład, jeśli ukończyli 16 tygodniowy plan treningowy i okazało się, że w trakcie cyklu czułem się coraz bardziej zaniedbany i mniej zainteresowani szkoleniem, gdyż dalej, to jest prawdopodobne, że ilości i / lub częstotliwość jest zbyt wysoka.

napisane przez:FIZJOSPORT ortopeda