imprezy studenckie warszawa 2014

imprezy studenckie warszawa 2014 Istnieją inne, ale te trzy mogą być skuteczne w dużej części populacji.

Jeśli, z drugiej strony, można zauważyć, że można odzyskać szybciej niż większość (lub jesteś początkującym pozycja) oraz postęp lepiej pracuje każdą grupę mięśniową lub ruch dwa razy w tygodniu, wówczas podział musi być zmienione, aby dopasować do Twoich potrzeb. Ponieważ nie chce być na siłowni sześć dni w tygodniu, "push, pull, squat" Podział pracy każdy dwa razy w tygodniu nie będzie działać. Jednakże, można racjonalnie wykonać górną / dolną podzielone dwa razy w tygodniu przez cztery wszystkich sesji treningowych. Można również wybrać, aby wykonać dwa pełne treningi ciała na tydzień, zamiast. Jak widać, możliwość odzyskiwania ma głosu w ten sposób, że należy podzielić swoją pracę, ale trzeba także zachować całkowitą liczbę dni roboczych w tygodniu pod kontrolą. Osobiście uważam, że dwa lub cztery sesje treningowe w tygodniu jest najlepszy dla większości ludzi, przy założeniu, że każda sesja jest intensywny i skoncentrowany.

Teraz, że masz częstotliwość szkolenia wypracowane, musisz zdecydować się na ilość pracy, że będzie robić podczas każdej sesji. Objętość Ćwiczenia mogą mieć wiele definicji, ale ten, który uważam za najbardziej przydatne do ogólnego stosowania jest: Objętość = Powtórki x x Zestawy ćwiczeń. Co to znaczy, że całkowita objętość szkolenia znajduje się mnożąc przybliżoną liczbę powtórzeń w zestawie (można przegapić kilka w tam, kiedy robi się ciężko, ale to jest ok) przez liczbę zestawów na ćwiczenia i mnożąc ten produkt przez całkowita liczba ćwiczeń planują wykonać. Warto zauważyć, że pierwsze jeden lub dwa rozgrzewka zestawów każdego ćwiczenia nie są wliczane do całkowitej. Liczyć tylko zestawy, które sprawiają, że działa co najmniej umiarkowanie trudne.

Na przykład, jeśli robili "push, pull, squat" split a ja planuję pchanie dzień, mogę ustawić harmonogram jako takiego (nie licząc rozgrzewki):

napisane przez: