imprezy studenckie w bialymstoku

imprezy studenckie w bialymstoku

Planowanie treningu - częstotliwość i wielkość

Ćwiczenia i jedzenie są niezbędne do utrzymania długotrwałego zdrowia, jak również rozwoju zwycięskich sportowców. Dwa z najbardziej niezrozumiany obszarach planowania ćwiczeń są częstotliwości i głośności. Innymi słowy, jak często należy wykonywać i jak wiele pracy należy wykonać podczas każdej sesji? Niestety dla wielu osób, bez odpowiedniej regulacji obydwu tych aspektów swojego programu treningowego, wyniki będzie prawdopodobnie mniejsza niż optymalna.oc ubezpieczenie samochodu Dobrą wiadomością jest to, że właściwa częstotliwość i wielkość są łatwe do wdrożenia w swoim programie i że można wkrótce czerpania wyniki! Ten artykuł dotyczy głównie programów treningu siłowego, ale zasady prawidłowej częstości i objętości dotyczą cardio, również.

Częstotliwość wykonania jest zdefiniowany jako liczba treningów można wykonać w określonym czasie. Dla celów wygody harmonogramy szkoleń planowane są zwykle powtarzać raz w tygodniu. Ale nie ma powodu, dlaczego harmonogram nie mogą być zaprojektowane wokół miesiąc lub nawet dłużej cyklu trwania. Właściwa częstotliwość dla Ciebie w danym programie szkolenia zależy od dwóch głównych czynników: zdolność do odzyskania od intensywnych treningów i sposób, który wybrać, aby podzielić swoje ćwiczenia. Załóżmy na przykład, można znaleźć, jak wiele osób, które najskuteczniej postęp w siłę i wielkość mięśni poprzez współpracę poszczególnych głównych grupach mięśni lub ruch raz w tygodniu. Istnieje wiele sposobów, aby podzielić tę pracę. Jedną z opcji jest, aby wykonać cały trening całego ciała raz na tydzień. Można alternatywnie podzielić górnej i dolnej części ciała ćwiczenia na dwie oddzielne dni. Można również zrobić "push, pull, squat" typ podziału, w którym pracują wszystkie swoje ruchy pchania jednego dnia, swoimi ruchami delikatnie na innym, i swojej kucki lub niższych ruchów ciała o jedną trzecią.

napisane przez: